dimecres, 9 de juny del 2010

Power Balance casolana

Estafa. Aquesta és la primera paraula que em ve al cap quan sento power balance. És un clar exemple de l'estupidesa que sovint corre ens els temps actuals. Fins i tot quan hi ha diversos estudis científics que demostren que és una clara presa de pèl, hi continua havent gent disposada a gastar-se 4o eurets en una pulsera que suposadament fa que mantinguis l'equilibri de manera màgica.

I fins i tot faig flipar quan anant a comprar unes aspirines li vaig preguntar al farmacèutic (és un avi. I amb això no vull dir res, era un apunt més) com és que encara les venien. I, per sorpresa meva, em comença a explicar la parrafada que se'ls hi ha inculcat de que absorbeix frequències del cos, etc etc etc bla bla bla bla. Després de parlar-li dels estudis, i del (no)fonament real, vaig veure que ell també la duia..

Qui sap si en el fons s'ha convertit en un símbol de qui és fashion i cool....

Això sí, sempre n'hi ha que s'ho prenen amb humor, com els de pagestronic, que han creat un manual per fabricar la teva power balance casolana (i a sobre millorada!).

L'única cosa positiva que trobo són els farts de riure que m'he fet llegint la gran quantitat d'enginyosos grups que s'han creat amb la power balance com a blanc:
Van dos y no cae ninguno porque llevan power balance
Lost no hubiera empezado si el piloto hubiera llevado power balance
Tomo actimel, soja, bayas goji y tengo la power balance: ya soy inmortal.

i un llarg etcètera..

Només per acabar, perquè veieu el perfil de la gent que porta aquesta pulsera,


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada